עוף בתנור ושלום על ישראל. המשפט הקבוע של אמא שלי כשהיא שוברת את הראש מה להכין בשישי, אבל אז מוסיפה את מליון סלטים ועוד מלא מנות.
קבלו את המתכון הקבוע שלנו והכי קל בעולם! עוף ותפוחי אדמה בתנור, הכי סוגר פינה.
אל תשכחו לשתף אותי במה שהכנתם:
אינסטגרם: Batia_sorek@
פייסבוק: Bat-el Perez Sorek
מניחה כאן קישור לסרטון:
עוף ותפוחי אדמה בתנור:
5-6 כרעיים
2 גזרים חתוכים גס
בטטה חתוכה לקוביות
4 תפוחי אדמה חתוכים לקוביות
2-3 בצלים (סגול ולבן)
בישבש
עלי טימין
שמן זית
דבש
מלח גס/ רגיל
פלפל שחור גרוס
אופן ההכנה:
מניחים את העוף והירקות במגש אחד ליד השני.
יוצקים שמן זית ודבש בנדיבות, מפזרים תבלינים.
מכניסים לתנור שחומם מראש על 190 מעלות טורבו כשעה או עד שהעוף מזהיב והירקות מוכנים, מידי פעם בעזרת כף או מברשת סיליקון מברישים/ מרטיבים את העופות.
בתאבון!
לעוד מתכוני ארוחת צהריים שמתקתקים ברגע





